piątek, 5 stycznia 2018

Ćwiczenia a urazy

Czytając rozmaite raporty medyczne można się de fakto zdziwić. Jest sporo informacji, które będą nam mówiły, że już nawet kilka tygodni po załamaniu można rozruszać stosunkowo łatwo kończyny. Np. jestem bardzo pozytywnie zaskoczony, że po bardzo skomplikowanym otwartym złamaniu można dojść do siebie już dosłownie po kilku miesiącach. Z całkowitą czyli stu procentową pewnością po kilku tygodniach będziemy swobodnie ruszali palcami, niemniej jednak całkowita sprawność przyjdzie trochę później. W mojej sytuacji wystąpiło właśnie takie skomplikowane złamanie i żadne terapie nie dawały rezultatu.

Pojawił się masażysta, który to rzeczywiście potrafił zrelaksować moje całe ciało, niemniej jednak potrzebne były inne metody. Dzień w dzień mierzyłem ciśnienie oraz dodatkowo spotykałem się z idealnym chirurgiem. Poinformowano mnie, że muszę przy sobie w każdym momencie posiadać wszystkie najistotniejsze lekarstwa przeciwbólowe. Pierwszy okres po złamaniu to prawdziwa mordęga. Wiele osób doradzał mi picie lub również modlitwę co na 100 procent nie dawało takich dobrych wyników jak medycyna.
Zagraniczna medycyna
W internecie znalazłem bardzo interesujący film, który ilustrował innowacyjną metodę leczenia skomplikowanego złamania. Operacje polegały na:
laserowym usuwaniu zniszczonych tkanek
zastępowanie ich sztucznymi.
Ku mojemu zaskoczeniu ktoś w Polsce też wykonywał takie właśnie operacje medyczne. Znajomy fizjoterapeuta Sopot skontaktował mnie z takim specjalistą i można było de-fakto nabrać wtedy optymizmu. Statystyki pokazują, że coraz częściej będziemy wykorzystywali właśnie takie metody, ale nie zawsze wszyscy to wiedzą. Musiałem się udać do prywatnej kliniki co oczywiście wiązało się z niezbitymi wydatkami, niemniej jednak były one na szczęście refundowane przez Narodowy Fundusz Zdrowia. Trzeba było się również przygotować psychicznie do takiej skomplikowanej analizy medycznej , a oprócz tego operacji. Przeczytałem wiele raportów, które dotyczyły właśnie takich niełatwych operacji. Swoją drogą takie leczenie po różnorakich nieprostych złamaniach będzie bardzo wymagającą czynnością i niełatwą.
Oczekiwanie na rezultaty
Przeczytać można wiele rozmaitych skomplikowanych relacji typu leczenie po złamaniach w Gdańsku lub podobnych. Doświadczenie jednak, które pojawiło się w moim życiu nie może być zastąpione już niczym. Takie innowacyjne metody leczenia złamań są przez moją firmę obecnie propagowane w obszarze internetowym. Piszę sporo rozmaitych tekstów poradnikowych , a oprócz tego medycznych, które będą przygotowywały pacjentów właśnie na takie badania , a oprócz tego na terapię czy także może na zabiegi. Dzięki temu w dodatku osób może być wyleczonych. Najważniejszym i największym świadectwem będzie wszak osoba wyleczona, a ja nią jestem. Dowodem na skuteczność niech będzie fakt, że jestem sportowcem, zatem z całą pewnością sprawność fizyczna jest w moim przypadku konieczna. Obecnie czytam wręcz raporty medyczne i w ten sposób analizuję przyszłościowe spostrzeżenia naukowe. To bardzo ważne aby po takich doświadczeniach poszerzać edukację i opcje w zakresie ćwiczenia.
Dodatkowe informacje: https://www.naszarehabilitacja.pl/a,87,rehabilitacja-kregoslupa.html.

0 komentarze:

Prześlij komentarz