czwartek, 26 lutego 2015

Teoretyczne kontra praktyczne zastosowanie innowacyjnych technoligii

Robienie biznesu w internecie to dziś niełatwe zadanie, ogromna konkurencja powoduje, że należy się przebić ze własną ofertą między ofertami innych firm i tak skusić ewentualnych nabywców, by byli skłonni w tej chwili u nas zostawić własne pieniądze. Idealnym narzędziem do tego celu jest e-mail marketing, czyli promowanie towarów bądź usług za pomocą wiadomości wysyłanych na skrzynki pocztowe nabywców.

Na dzień dzisiejszy polityka antySPAMowa jest dość restrykcyjna, a więc sam e-mail marketing nie ma możliwość być mylony ze powszechnym wysyłaniem SPAM-u. Zanim jakakolwiek oferta trafi do klienta, on musi wyrazić na to potwierdzenie. Nie ma możliwość być zatem tak, że reklama sklepu internetowego będzie rozsyłana na przypadkowe adresy z zamierzeniem, że możliwe, że ktoś z niej skorzysta. W celu zdobywania adresów e-mail używa się wszelakiego rodzaju listy adresowe, newslettery, bezpłatne subskrypcje z powiadomieniami itd. Jeśli uda nam się zebrać odpowiednią listę, możliwa jest optymalizacja konwersji, niemniej jednak najpierw powinno się taką listę mieć. Jeżeli już posiadamy i chcemy, ażeby zarabiała więcej, nie posiada lepszego sposobu, jak dać użytkownikom konkretną wartość, oni muszą najpierw uzyskać coś od nas, żeby móc dać od siebie. Ciekawostki z branży, darmowe opracowania, a co najbardziej istotne idealny język i perswazyjny przekaz, a co najistotniejsze właściwe dobranie grupy targetowej - na tym polega optymalizacja zmian. Każda lista adresowa ma możliwość zarabiać, bez względu na to, jakie produkty oferuje i w jakiej branży działa.

Inne informacje: broker kurierski.

1 komentarze: