czwartek, 3 października 2013

Czym jest content marketing

Powszechnie wiadomo, że każda firma powinna posiadać swoją swoją stronę internetową i w znaczącej liczbie przypadków tak jest, niemniej jednak kategorycznie w mniejszości wypadków mówi się o tym, że powinno wylansować tą własną stronę, powinna nad nią pracować.

Dla wielu osób strona jest wyłącznie wizytówką, która jest tylko po to aby była, a niekoniecznie, aby ktoś na nią wchodził. Na szczęście dużo osób zdaje sobie sprawę w jaki sposób ważne jest posiadanie dobrej strony internetowej i jaką ona ma możliwość stanowić wartość dla firmy o ile jest jedynie dobrze prowadzona. Co jest ważne, nie potrzeba wydawać setek tysięcy na reklamę, która nie w każdym momencie odniesie prawidłowy skutek i zachęci ludzi do odwiedzania czy kupowania. Można to zrobić innym sposobem, a mianowicie dając użytkownikom globalnej sieci Internet wartościowe i specjalistyczne teksty i artykuły czyli całkiem inaczej content marketing. Jeśli damy ludziom coś dla nich wartościowego czyli mogą to być np profesjonalna wiedza, albo podzielenie się czymś ciekawym, to jest bardzo prawdopodobne, że właśnie te osoby będą chciały wracać na naszą stronę i dowiadywać się więcej, a zazwyczaj będą się również dzielić tymi treściami ze swoimi dobrymi znajomymi, przez co zachęcą więcej osób do odwiedzania naszej strony. To obecnie dlatego kilka firm prowadzi blogi firmowe. Powinno się pamiętać także, że można taki blog prowadzić we własnym zakresie i na swój własny sposób albo można korzystać\u00a0 z firm, które oferują takie usługi, piszą taką tekst, wynajdują ciekawe informacje , a ponadto prowadzą rozmowy z użytkownikami. To tylko od nas zależy na co się zdecydujemy, niemniej jednak kategorycznie można powiedzieć, że warto.

0 komentarze:

Prześlij komentarz